Jaymin Eve, Jane Washington "Oszustwo" - ZAPOWIEDŹ



Ostatnio miałam przyjemność zapoznać się z Oszustwem - pierwszym tomem serii "Klątwa Bogów" autorstwa Jaymin Eve oraz Jane Washington. Choć zrobiłam to ze względów zawodowych, nie żałuję - wręcz przeciwnie! Jestem zachwycona, że miałam przyjemność ją poznać, bo to naprawdę dobra fantastyka i to ociekająca takim rodzajem humoru, który totalnie do mnie przemawia :) Jestem w trakcie pisania dla Was opinii, ale już teraz zachęcam gorąco do sięgnięcia po powieść. Na zachętę łapie opis:

W Minatsol bycie ziemianinem oznacza, że nie jesteś niczym więcej niż brudem – i to w dosłownym tego słowa znaczeniu. W zasadzie nawet brud może być bardziej użyteczny niż Willa. Tacy jak ona często poświęcają życie służbie istotom zwanym sol, które pewnego dnia mogą stać się bogami. Na szczęście wioska Willi leży daleko od miast sol i istnieje duże prawdopodobieństwo, że dziewczyna nigdy nie będzie miała z nimi do czynienia…

Dopóki pewna drobna pomyłka wszystkiego nie zmienia.

Willa zostaje zabrana do Bożylasu, najlepszej akademii sol na świecie, gdzie dostępuje zaszczytu, na który z pewnością nie zasłużyła. Przyjdzie jej usługiwać braciom Abcurse'om, pięciu sol będącym ucieleśnieniem dumy, arogancji i perfekcji. Sami są niemal bogami, a służba u nich musi doprowadzić Willę do śmierci niezależnie od tego, czy zostanie na nią skazana, czy pod wpływem wyniszczających praktyk braci sama zacznie o nią błagać.

Tak czy inaczej… ma kłopoty.



0 Komentarze