Warszawskie Targi Książki 2019 - PODSUMOWANIE


Kochani, Warszawskie Targi Książki – mój najlepszy wyjazd od lat! Niesamowicie ciężko mi powrócić do rzeczywistości, więc łapiąc jeszcze odrobinę tamtej energii, skorzystam z okazji i podzielę się z Wami krótką fotorelacją. Nie udało mi się Was wszystkich zgarnąć do zdjęć, ale coś tam sobie uszczknęłam. Dziękuję każdej osóbce, z którą zdołałam zamienić chociaż kilka słów.

Świat książkowy Mali oraz Książki takie jak my – super, że na siebie trafiłyśmy! Jesteście przemiłymi dziewczynami i świetnymi recenzentkami. Mam nadzieję, że będziemy miały okazję współpracować jeszcze przy niejednym projekcie, no i oczywiście spotkamy się ponownie.



Diabeł poleca, jesteś wspaniała! Nasza sesja zdjęciowa wywołała niemałe poruszenie wśród tłumu.  Dzięki, że zapoznałaś mnie z Aleksandrą Ostapczuk, z którą wymieniłyśmy się książkami. Już się nie mogę doczekać, kiedy zabiorę się za czytanie i poznam „Smocze Dziecię”.



Ailes – jeju, zobaczysz Was wreszcie na żywo, było dla mnie niesamowitym przeżyciem! Anna Tuziak, Roland, Noemi Vain, Lilianna Garden, Sylwia, jesteście cudowni. Już za Wami tęsknię!



Marianna nie złapała mnie na Targach, więc umówiłyśmy się na mieście i nawet obyło się bez rękoczynów za to, że niechcący oraz przez totalne nieporozumienie chciałam zaprosić jej chłopaka do hotelu, haha. Będę to wspominać jeszcze długi czas!



Meg Adams - strona autorska – całkowita gwiazda Targów (koniecznie biegnijcie kupić jej „Architekturę Uczuć”, jeśli jeszcze jakimś cudem przegapiliście!). Cieszę się, że w końcu się spotkałyśmy. Gratuluję Ci fantastycznej premiery! ❤️ Dzięki za spędzony razem czas, Anna, Anna, Agnieszka oraz Wydawnictwo NieZwykłe, dawno się tak nie uśmiałam, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś nadarzy się okazja, żeby to powtórzyć.


0 Komentarze