BOOKTOUR z powieścią "Tylko Żywi Mogą Umrzeć" zakończony!


Na początku 2019 roku powieść "Tylko Żywi Mogą Umrzeć" – pierwsza część cyklu Tessa Brown (jeszcze ze starą okładką) – powędrowała do pierwszej uczestniczki BookTou, a następnie pomału zwiedzała kolejne punkty na mapie Polski, by ostatecznie wrócić do mnie. Cała i zdrowa! :)



W akcji brało udział kilkanaście osób. Wiele z ich relacji, opinii czy recenzji krąży cały czas po internecie, więc zapewne wielu z Was mogło się na którąś z nich natknąć. Nie wszyscy niestety umieją się bawić, dlatego nie dotarły do mnie wszystkie, ale za to prawdopodobnie te, które powinny!



Moje czytanie, czyli czytelniczy miszmasz napisała: „Mocną strona powieści jest humor i świetnie napisane dialogi, a sarkazm, którym bez ograniczeń posługują się bohaterowie, wywołuje niekontrolowane wybuchy śmiechu. Jest zadziornie, jest z humorem, ale gdy trzeba, robi się również poważnie i bardzo emocjonalnie” (całość).



Atramentowa Przystań:Książka napisana jest w doskonały sposób. Lekko żartobliwie, humorystycznie, ale treść zawiera również mroczne elementy. Wszystko zostało idealnie wyważone. „Tylko żywi mogą umrzeć” to powieść, która nie nudzi i czyta się ją z zapartym tchem. Najbardziej boli fakt, że tak szybko się skończyła, a na kolejną część trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Wiem, że będę wyczekiwała niecierpliwie kontynuacji i mam szczerą nadzieję, że się nie zawiodę” (całość).



Demoniczne książki: Tej książki nie da się czytać – ją się po prostu pochłania! D. B. Foryś stworzyła magicznie demoniczny świat, gdzie nigdy nie można być pewnym swojej przyszłości, kiedy przeszłość zręcznie miesza w teraźniejszości, a skroplenie tego szczyptą humoru nadaje temu zupełnie nowych barw. Powalająca na łopatki, nakazująca sprawdzić, czy ma się wykupione ubezpieczenie historia, która nie wypuści cię ze swoich objęć, nim nie odkryjesz jej całego piękna. Piekielnie dobra lektura!” (całość).



Strefa Booki: "Tylko żywi mogą umrzeć" w niczym mnie nie zawiodła. To była niesamowita, pełna przygód podróż. Dostałam to co lubię w książkach: bohaterów,  w których się zakochałam (a właściwie to tak na amen tylko w jednym), akcję, humor i taką dawkę emocji, że wieczorem, gdy kładłam się spać, myślałam o tylko o tej książce" (całość).

Kilka słów o powieści znajdziecie również tutajtutaj, tutaj i tutaj.

Wraz z książką otrzymałam od uczestników całą masę niesamowitych upominków. Jeśli jesteście ciekawi, co fajnego tam było, koniecznie obejrzyjcie film z mojego krótkiego podsumowania:


Dziękuję ogromnie wszystkim uczestnikom, czytelnikom oraz oczywiście organizatorce zabawy.
Jesteście wspaniali!

0 Komentarze