J. G. Latte "Zemsta pachnie wilkiem" - TERAZ CZYTAM


Niedawno zaczęłam czytać "Zemsta pachnie wilkiem" J. G. Latte, którą zdobyłam podczas Krakowskich Targów Książki. Chociaż początki były dla mnie trudne, co autorka już wie, bo żaliłam jej się na bieżąco na Instagramie, mój strach szybko minął i teraz pochłaniam stronę za stroną. 

Z chęcią bym Wam już zdradziła, co mi się w powieści najbardziej podoba, ale nie powiem! Wszystko elegancko opiszę w recenzji, tymczasem zachęcam Was już dziś do sięgnięcia po książkę. 

***

Jeśli chcesz ocalić życie, musisz dołączyć do watahy...

Marta, szefowa firmy ochroniarskiej, nie boi się nikogo i niczego. Zawsze liczy tylko na siebie, a nowe wyzwania traktuje jako życiową przygodę. Jednak pewnego dnia los stawia na jej drodze wroga, z którym nie będzie w stanie poradzić sobie w pojedynkę. Dzika wataha wilkołaków, potworów, jakie znała do tej pory jedynie z książek i filmów, w jednej chwili zamienia jej życie w koszmar.
Jej wrodzona wola walki nie pozwoli pogodzić się z porażką, a pragnienie zemsty doda jej siły do działania. Tym bardziej, że u jej boku nagle pojawi się zabójczo przystojny, tajemniczy mężczyzna, który zabierze ją do nadprzyrodzonego świata pełnego istot obdarzonych zadziwiającymi mocami...

***

Kto z Was już czytał? A kto jeszcze się ociąga? 

0 Komentarze