D. B. Foryś "Miłosny blef" - AUDIOBOOK

Sięgnij po gorący audiobook pełen uczuć, romansu, erotyki i humoru. Hela i Kuba polecają się podczas leżenia na kanapie, relaksowania w wannie, jazdy autem, spaceru z psem, sprzątania, biegania, gotowania czy jakkolwiek masz na to ochotę.

Znajdziesz w abonamencie na Legimi, ​w audioteka.pl, Storytel, Empik oraz innych księgarniach i platformach.

A dla tych, którzy wolą wersję tradycyjną, czekają superpromocje na Wydawnictwo NieZwykłe, książki z autografem, dedykacja oraz gadżetami na www.dbforys.pl 🔥 i fragment do poczytania 👇

Siedzieliśmy w milczeniu i czekaliśmy na nadejście pielęgniarki. Ja kurczowo ściskałam palcami brzeg pościeli, on zaś wpatrywał się we mnie z wesołym uśmieszkiem na twarzy. Gdyby nie to, że ewidentnie ściemniał, a do tego był piekielnie irytujący, mogłabym nawet uznać go za przystojnego. Miał muskularne ciało, modnie rozczochrane ciemnobrązowe włosy i lekki zarost w tym samym odcieniu oraz tak diabelnie niebieskie oczy, że aż zaczynałam się zastanawiać, czy to w ogóle legalne.

Chrząknęłam nerwowo, kiedy kąciki ust mężczyzny jeszcze bardziej się uniosły, bo zauważył, jak wnikliwie mu się przyglądam. Za nic nie dałam się jednak speszyć. On też nie spuszczał ze mnie świdrującego wzroku, zatem nie czułam się ani odrobinę nieswojo. Sytuacja była krępująca, to prawda, ale nie aż tak, żebym przegrała z nim walkę na spojrzenia.

Czytała Magda Zając-Zawadzka.



0 Komentarze